Royal Black
BIO.
Assalamualaikum,hye i'm BALQISH je call me QISH.13 years old :).Study at SMK BANDAR RINCHING.Hope you all like to read my blog :D
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

BULAN PUASA
Khamis, 28 Julai 2011 | 11:47 PTG | 0 comments
Tak sabarnye nak puasa tadi masa sekolah tadi saya dapat surat mase bulan RAMADHAN nanti balik awal okey lah tu kalau sekolah lama2 nanti saya penat lah sampai dah dahaga hihihihi..........Tapi harini umi su dengan 'Family'umi su nak datang rumah Balqish tak sabarnye saya baca blog umi su tadi mungkin datang lepas sembahyang JUMAAT itulah saya tak sabar sebab ada Awatif saya rindu dekat dia :)saya nak tengok beg baru dia ada rose besar warna merah cantik sangat :)hihi.............kalau papa ada dekat rumah balqish lagi lah best sebab ada Cinta saya pun rindu jugak kat dia tak sabar dah lagi bape hari lagi je nak puasa saya rase tinggal lagi 2hari je nak dekat dah lepastu meja makan penuh itulah best lepastu boleh sembahyang terawih malam2 itu lah yang best akde hantu2 dengan syaitan maklumlah bulan yang mulia yang boleh mencuci dosa2 kita :)okey setakat nie jelah bye  


Old things | New things