Royal Black
BIO.
Assalamualaikum,hye i'm BALQISH je call me QISH.13 years old :).Study at SMK BANDAR RINCHING.Hope you all like to read my blog :D
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

PERIKSA OTI 2 =)
Rabu, 18 April 2012 | 2:49 PG | 0 comments
Bismillahirrahmanirahim,
Assalamualaikum.




Hai =). Saya dah lame tak update blog ni sebab busy...............................  dengan periksa dari hari 'SELASA sampailah KHAMIS' besok ujian yang terakhir periksa ni lah yang tentukan kelas yang mane kita sesuai duduk ikiut keputusan.Saya takut lah markah saya tak bagus 'andthen' turun kelas =(.Tadi periksa 'MATHS PAPER 1 and 2.Saya takut lah saya dah belajar dah sungguh-sungguh. Tadi masa paper 'MATHS' tadi alhamdulillah saya boleh jawab takut kalau tak dapat markah bagus.Tapi saya yakin sangat markah saya akan menaik Amin................................................. .Besok pulak periksa 'SUBJECT INGLISH' kena skor tinggi kalau tak skor tinggi kena buat pembetulan banyak sangat kalau (35 ke atas kena buat corrections 1 only) tapi kalau (35 ke bawah kena buat 10 kali kot) kalau (30 ke bawah tak silap kena buat 15 kali kot). Tu yang takut sangat2 tu kena "Study Hard' lah ni =).Okay lah saya nak study 'Subject ENGLISH' PULAK BYE =)............................. 


Old things | New things