Royal Black
BIO.
Assalamualaikum,hye i'm BALQISH je call me QISH.13 years old :).Study at SMK BANDAR RINCHING.Hope you all like to read my blog :D
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Sedih dan Gembira :')
Khamis, 13 September 2012 | 5:03 PG | 0 comments
Bismillahirrahmaniram,assalamualaikum.                                                                                             




Harini saya akan cerita pasal good news dahulu.The goods new is saya sangat seronok selama 3 hari UPSR memang mengerunkan kini alhamdullilah saya dapat jawab dgn baik dan sempurna.Syukur kepade Allah S.W.T kerana bukak kan pintu hati saya dapat menjawab dengan baik dan bagi saya sihat sejahtera sepanjang 3 hari.Kini seronoknye apabila sudah habis UPSR tetapi,PSRA je yang belom saya hadapi lagi.Tapi saya memang agak lemah sikit agame ni :) hihi




Tapi yang bad news ye saya x dapat nak pergi lawatan sekolah selepas UPSR :( sangat sedih umi dan walid saya x bagi alah tahulah saya ni cuma ank perempuan je dalam adik beradik saya hmm.......... xpe lah tapi itu juga untuk keselamatan saya jugak betul x??ok lah sampai di sini coretan saya............



Assalamualaikum :)


Old things | New things