Royal Black
BIO.
Assalamualaikum,hye i'm BALQISH je call me QISH.13 years old :).Study at SMK BANDAR RINCHING.Hope you all like to read my blog :D
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

KWN KU . =)
Selasa, 30 Oktober 2012 | 8:06 PG | 0 comments
assalamualaikum semua.... =)

hi lame dh x update blog ni hehehehe hari ni topic pasal kwn ku yg bernama :-



AINA NABILAH =)

Ok aku nk crita pasal budak ni.Aku nk memperkenalkn name budak ni Aina Nabila.Umur same dgn aku lah kn. =).Tinggal kt BANDAR TASIK KESUMA.kelas ke dua ok aku pulak ketiga hehehehe.Ok aku nk cerite kesah dia ni ..... aku mase tahun lepas aku x beberape rapat dgn dia dan sekarang dia dh jdi BFF aku =).Dia ade gaduh dgn budak yg bernama fina.Kwn dia sendiri. Aku pun xtahu lah kn....tapi aku mals nk cerite panjang2 ni cerite skip2 je lah =D.Aku xtahu diorang yg benci aina tu buta kot aku tengok dia baik tau x??aku syg sangat2 kt dia bgi aku tu dia mcm kakak aku yg ambik berat psl aku...........and aku xtahu asl ramai orang bela ina padahal fina bukannye bgi duit pun =p and bukannye dia sorang je ank perempuan yg ade dlm dunia ni ok?!

oklah sampai sini jelah aku cite

and kate2 untuk aina aina aku x akn pernah nk bela orang tu ko je aku sokong aina ko dh mcm peneman hidup aku tahu x?! aku dh x boleh nk jauh dri ko it so hard to far awy from you pastu bila aku dengar lagu sahabat najwa latif aku selalu ternampak muke ko.......aina aku k mintak maaf kalau aku ade kecik kan hati ko atau pun ko salah sangka dgn aku aku sorry ok and aku xakn pernah jadi spy orang............AKU SYG KO =


Old things | New things